·368 syf.····Okunma: 14 Ocak 2025 02:30 Evetttt!!! Bir kitap daha bitti sevgili arkadaşlar.
Filmi olsaydı dedim gerçekten filmi olsa aşırı güzel seyir zevki olurdu. Sanırım ama şuan içindeki günah hanedanlarını düşününce eminde olamadım ama HBO yapardı sjsjshshshs. Serinin son kitabıydı ama son muydu bilemiyorum. Öfke ve Emilia için çok güzel bitse de özellikle son kısımlarda resmen aşktan eridim. Yani o son bölüm o kadar güzeldi ki ilk iki kitapta sinir olduğum pek çok şeyi açıkladı. Lanet yüzünden. Ama cidden hala düşüncem 2 kitapta da bitebilirdi. Bilemiyorum sanki ama ayrıntılı yazılması da hem güzel hemde kötü çünkü son kitaba kadar bişey öğrenemiyorsunuz hep sizi merakta bırakıyor sırlardan çok sıkılmıştım yani. Baştaki o tavırları ve Emilianın öfkeye hiç güvenmemesini de anlıyoruz. Bence kitap onlar için çok güzel bitti. Başka varmı bilmiyorum. Ben en çok sanırım son kitabı sevdim. Dediğim gibi başta o merak duygusu sıksada aslında güzel bir evreni var. Ben uzun bi süre yarım bıraktığım için geri iki günde okudum. Sjsjsjsj başlamamla bitmesi bir oluyor.
Herneyse , cadılar , iblis prensler, kurtlar hoşunuza giderse alın okuyun çok güzel tatmin edici. Aşktan düşmana sonra aşka . Shshshshs bende şok olmadım değil yani. Öyle gizem de seven arkadaşlar arka arkaaya okuyablrsiniz üç günde biter. Bu arada bende devamı varmı diye bakmaya gidiyorum. Okuyanlara teşekkür ediyorum <3
Ve son alıntıları paylaşmadım ama çokkk güzellerdi kitabın sonunu siz okuyup daha mutlu olun dedim son bölüm efsane hala duygusal hissediyorum ikisinin de aşkıını çok sevdim. Sonsuza kadar…
ÖFKE <3 GAZAP