Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 15 Ocak 2025 13:36 Beğendiğim bir kitap oldu. Belki de kendimden bir şeyler bulmam bu kitabı sonuna kadar okumama vesile oldu. Kitabın dış kapağı özellikle çok ilgi çekici, dış kapak tasarımını ayrıca kutluyorum. Sınıfta ara ara okurken ya da okulda elimde gezdirirken herkesin dikkatini çekmeyi başarıyor kitap. Okuduklarumdan anladığım kadarıyla öğretmenlik ve idarecilik tecrübesi yapan yazar ile bir çok ortak tecrübemiz var. Nerede olursa olsun veli ve öğrenci aynı, sadece isimleri farklı.
Beni en çok etkileyen akran zorbalığının çocuklar arasında bir sorun olmadığı. Bu sorun empati yoksunluğu, hayir diyememe, farklılıkları kabullenememe gibi eksiklerden kaynaklanmasi. Bu eksiklerin evde ve okulda tamamlanması. Çok tüyo vermeyeceğim okuyun bu kitabı değer. Dili de gayet akıcı.