·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2025 13:33 Açıklanan 2024 yılı enflasyon oranına binaen memura ve asgari ücretlilere yapılan zam ile birlikte gördük ki ülkemiz gerçekten de ekonomik buhran yaşıyor . Bir avuç azınlık varlığına varlık katarken milyonların oluşturduğu çoğunluk sefalete sürüklenmeye devam ediyor . Zannımca hükümet halktan o kadar koptu ki insanların temel ihtiyaçlarını bile karşılayamayacak olması hiçbir anlam ifade etmiyor . Adalete güven kalmamış , eğitim öğretim faaliyetlerinde çağdışı uygulamalar gerçekleştiriliyor . Bu ve daha birçok sorunun temelinde ise ekonomik adaletsizlik yatıyor . 3 tarafı denizlerle çevrili olan , turizm , tarım sanayi bakımından tüm imkanları mevcut yer altı ve üstü kaynak bakımından zengin genç nüfusa sahip bir ülkenin bu halde olmasının tek bir gerekçesi olabilir . Bu gerekçeyi de sağ olsun Murat Ağırel tüm şeffaflığı ile kaleme almış . Bu bence buzdağının görünen kısmı olmasına rağmen oldukça detaylı bir çalışma olmuş . Emekleri için teşekkür ederiz .