·733 syf.····Okunma: 15 Ocak 2025 17:23 Evett güzel bir kitapla GELDİMM
Konusu baş karakterin deniz kızı olması ve 200 yılda bir bunlara insan olma hakkı veriyorlar ilk hakkında kötü şeyler yaşamış o yüzden ikincisinde de sıkıntı yaşamaktan korkuyor kızımız. Oğlan da onu mağra da buluyor ve olaylar gerçekleşiyor. Görünen olarak konu buu ama aslında her şeyin çok farklı olduğunu düşündüğümüz gibi bir varlık olmadıklarını öğreniyoruz sonlara doğru ne olduğunu demicem spoi vermek istemem.
Kitap gayet güzeldi, yetişkin içerikli konuşmalar vardı. Tek kitap. Aşk, fantastik, olay her şey var diyebilirim sürükleyiciydi yani okunuyor, okutturuyor kendini. Birkaç yer/ sahne hoşuma gitmedi erkeklerin hareketleri ne alaka ya dedirttiren şeyler oldu ama kasılcak okutmayacak türden şeyler değildi bunlar sorun yok yani. Biraz daha kısa olabilirdi ama bu şekli de gayet iyi.
Benlik bu kadar öneriyorum. Alın, okuyun, isterseniz okutturun hdnagsjdhaj