Melis♡
@linh_cinder · 1yıl
Takip Et
kitaplığımı düzenledim
İlk fotoğraf birkaç ay önce çektiğim hali,ikincisi de şimdiki hali ve tüm kitaplığı boşaltıp tekrardan dizmek gerçekten çok zahmetli ama buna değdi bence🥳
49 beğeni
·
1 alıntı
·
3.754 Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Ela Cezan
Muhteşem olmuş, aynı senin gibi ❤️
9
Melis♡
Gönderi Sahibi
çook teşekkürler elacım🥰🫶🫶
3
1 yanıtı göster
Gizle
bla bla
Kitaplığının kare kare bölümlenmesi simetrik olduğu için çok hoş görünüyor.
2
Melis♡
Gönderi Sahibi
yaa teşekkür ederim🩵🩷bence de hem daha kullanışlı oluyor o yüzden ben de seviyorum kare olmasını
1
Gizle
Rosemary
Bu akşam TRT2'de Howl'un Yürüyen Şato'su var. Belki izlemek istersin tekrardan, pp'ni görünce haber vereyim dedim.
2
Melis♡
Gönderi Sahibi
aaa öyle mi mutlaka izlicem o zaman,teşekkürler haber verdiğin için🩷
2
Gizle
üşengeç salyangoz
Çok güzel olmuşşşş
4
Melis♡
Gönderi Sahibi
teşekkür ederimm🫶🫶
3
Gizle