kitaplığımı düzenledim
İlk fotoğraf birkaç ay önce çektiğim hali,ikincisi de şimdiki hali ve tüm kitaplığı boşaltıp tekrardan dizmek gerçekten çok zahmetli ama buna değdi bence🥳
·1 alıntı·
3.754 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Muhteşem olmuş, aynı senin gibi ❤️
Melis♡
Gönderi Sahibi
çook teşekkürler elacım🥰🫶🫶
Kitaplığının kare kare bölümlenmesi simetrik olduğu için çok hoş görünüyor.
Melis♡
Gönderi Sahibi
yaa teşekkür ederim🩵🩷bence de hem daha kullanışlı oluyor o yüzden ben de seviyorum kare olmasını
Bu akşam TRT2'de Howl'un Yürüyen Şato'su var. Belki izlemek istersin tekrardan, pp'ni görünce haber vereyim dedim.
Melis♡
Gönderi Sahibi
aaa öyle mi mutlaka izlicem o zaman,teşekkürler haber verdiğin için🩷
Çok güzel olmuşşşş
Melis♡
Gönderi Sahibi
teşekkür ederimm🫶🫶