·200 syf.····Okunma: 14 Ocak 2025 19:53 Kitap tamda ben düşüşte iken karşıma çıktı ve okumaya karar verdim. Sayfa sayfa ağladığım , bazen de evet gerçekten de böyleymiş diye düşündürten bir kitaptı. Sindire sindire okunması gereken bir kitap . Ara ara okunması üstünden geçilmesi gereken bir kitap olarak görüyorum ( okuyup bir köşeye koyulmalık değil ). Gerçek bunalıma girenler bilir bence bazı sayfalarda demesi ne kolay yada yav he he dediğim anlar bile oldu:) Herkesin yaşadığı bir durumdur diye düşünüyorum( aksi halde delirdiğimi düşüneceğim). Bazen bir sayfası için bir gününüzü ayırmanız gerekebilir. Her başlık farklı farklı bilgi içeriyor o yüzden diyorum ara ara okunması gereken bir kitap. İnsanlar ve kendim için farkındalığım arttı. Aralıklarla geri dönüp tekrar tekrar okumayı planlıyor ve okumanızı tavsiye ediyorum...