8/10
·392 syf.··
2025 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2025 23:45
Bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Yazarın kullandığı dil gerçekten akıcı. Okurken hiç sıkılmadım. Anatomi’den kalan “devamında neler olacak acaba?” sorum fazlasıyla cevap aldı. Sadece birkaç yerde mantıksal olarak oturtamadığım şeyler oldu. Bence ilk kitaba göre gerilim daha azdı. Gizem evet vardı ama bana tahmin edilebilir geldi. Yine de Hazel ve yaşadıklarını keyifle okudum. Döneminin insanlarına kıyasla cesareti ve başarısı takdire şayandı. Başarılarınızın devamını diliyorum Dr.Sinnettciğim.
1000Kitap
ÖlümsüzlükDana Schwartz · İndigo Kitap · 2024170 okunma
·
345 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.