Puan vermedi·448 syf.····Okunma: 16 Ocak 2025 17:18 Polisiye kitaplar iyi hoş da beni çok geriyor. Bu kadar fazla olay bana fazla geldi. Ne yazık ki böyle olayları sıklıkla duyuyoruz. Ahlaksızlığın meslekle alakası yok, insanlıkla alakası var. İnsan olmayı beceremediysen statün ne olursa olsun her türlü ahlaksızlık beraberinde gelir. Savcı Gül’ün belgeselini izlediğimden beri de hiçbir şeye şaşırmıyorum. Ama hala çaresizce sorularımı soruyorum: Nasıl vicdanınızı rahatlatabiliyorsunuz? Kendinizi nasıl haklı görebiliyorsunuz? Çoğunluk yaptığı için sizin de yapmanız durumu normalleştirir mi? (Sesli kitap)