Öncelikle biricik Hanife Hanım'a çok teşekkürlerimi sunuyorum. Onun sayesinde birçok hanımefendi şiirlerini yazıyor ve bu şiir gelirleriyle de ihtiyaç sahibi insanlara bağış yapıp sevap alıyor, çok güzel ve çok çok eşsiz bir duygu. Ayrıca bu kitapta Değerli Hanife Hanım benim de şiirime yer verdi ve bu ince nezaketi her iki kitabı için de gösterdi çok müteşekkirim, iyi ki var. Şiirlerinize sağlık efenim.