Bu ikilinin sevmediğim nadir bir kitabı. Ya kız aşırı salaktı bence. Yani hiç elle tutulur beni cezbeden bir tarafı yoktu ve zorla şerle okudum resmen. Konusuna gelirsek bunların aileler hep birlikte tatil yapıyorlar. Anne babalar kanki bir de tek tabanca Benny var. KızımıIn yakın arkadaş her şeyini anlattığı kişi bu Benny amcamız falan neyse. Diğer ailenin de iki tane oğlu var gerisi klasik zaten illa iki dost ailenin kızı oğlana aşık olur. Sonra yine tatildeyken bu kız çocuğun abisiyle öpüşüyor yanlışlıkla üstünede çiftlik miydi o ev çok eskidiği için ailenin orayı satacağını öğreniyor ve moraller bozuluyor. Geri dönüş yolunda keşke hiç bunlar yaşanmasaydı diyince hoopp bir kaza oluyor zaman geriye akıyor ve yeniden tatilin ilk gününe dönüyor önce dejavu sanıyor falan ilk seferinde eğlenceli geliyor millete diyo bak burda şu var şu bunu diycek falan salak sulak şeyler tabi sonra işin şeyi çıkıyor tam bu sefer oldu derken yine hop başa. Ben sıkıldım sarmadı beni. Söz büyüdür boşuna dememişler ama onu anladıkd dkdkd