Sonunda Başkomser Nevzatın ailesinin neden öldürüldüğünü öğrendik. Şükür:) Genel olarak güzeldi Ahmet Ümit'in polisiyeleri Allah var hep güzel ve akıcı oluyor ama sanırım ben artık dilini çözmüşüm. Çünkü katili hemen buldum sonunda hiç şok olmadım. Yine de tavsiye ederim severiz Başkomser Nevzat'ın olaylarını :)) Lütfen bana da bir Ali komser uzatın en acilinden :)