·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2025 00:00 Sinan Canan'ı genelde dinliyorum. IFA serisini de önceden okumuş idim. Fikirleri, düşünceleri çok değerli bir insan. Tespitlerini de çok beğeniyorum. İnsanın fıtratını, yapısını iyi analiz ediyor. Bu kitabında da insanların mutluluk, özgürlük, inanç, haz, merak, mücadele ruhu gibi birçok noktalarına değinerek yaşadığımız hayatı yorumlamış. Hayata nasıl bakılmalı hususu ilk önce kendimizi daha net tanımakla olduğunu ifade ediyor. Hayatın iyi veya zor şartlarını nasıl algılıyoruz.
Kısaca hayatın anlamı bize bağlı olduğunu söylüyor.
Birçok düşüncesi bu kitapta tekrarlansa da okuma zevki veriyor.
Tavsiye ederim.