Kitap kısacık ama çok güzeldi.
Olaylar tersten başlıyor. Yani ilk önce sonucu öğreniyoruz sonra olayı.
Ben severek okudum. Yazarın dili çok akıcıydı.
Okuyun, okutun arkadaşlar tavsiyesir.
Ölüm Allah'ın EmriAhmet Mithat Efendi · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20242,305 okunma