Puan vermedi·519 syf.··
2025 3. kitabı
·
48 günde okudu
·
Okunma: 15 Ocak 2025 22:28
Öncelikle kitabi beğendim. Ama eleştirel bir şeyler söylemek gerekirse bu kitap benim duygularıma seslenmedi. Bütün kitap boyunca hep aklıma seslenen bir kitap bence. Prygamberimiz ile ilgili yazılanlar;ispatlar, şöyle olduysa böyle olmalı ile ilgili dolu kitap. Ama ben okuduğum kitaplarda hep duygularımı ararım. Bazen ağlarım, bazen gururlanırım bazen de mutlu olurum. Ama bu kitap boyunca hep onu düşündüm. Bu kitapta duygu eksikti. Bir kişi dinini seçerken aklını kullanır ama duyguları yoksa kişi yaptığından mutlu olamaz. Genel olarak güzel ve başarılı bir kitaptı. Sizlerde okuyup benim bulamadığımı yakalayabilirsiniz belki.
Peygamberliğin İspatıAltay Cem Meriç · İnsan Yayınları · 20251,731 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.