Kitabi çok beğendim çocuklar için annenin önemi vurgulanmış ayrıca sevginin karşılıksız olabilecek şeyler arasında olduğunu sonradan anlatıyor ben çok beğendim tavsiye ediyorum anneye dair bir yaraniz varsa okumanızı önermem onun dışında dil bakımından da çok zengin iyi okumalar...