Selam herkese, bir kitap incelemesi ile birlikteyiz. size bu gün Atatürk Der ki, kitabından bahsedeceğim bu kitap içerisinde Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'ü her konu için veya meslekler için dile getirdiği cümleler ile ön planda görmekteyiz, örnek vermek gerekirse " öğretmenlik sporculuk" gibi veya " halk ve köylü" gibi kavramlardan bahsedebilirim. Kitapta fark ettiğim şeylerden biri ise Atamızın asla ama asla umutsuzluğa kapılmaması ve her zaman umutlu ve Halkı ayırmadan hareket ederek sözlerini o şekilde ifade etmesi oldu. Ve bu bizim için en önemli şeylerden biriydi her zaman ve öyle kalacak. Atatürk bir çok kararı sakin ve umutlu bir şekilde aldığını ve halkınında öyle olması gerektiğini düşundüren ifadeler kullanmıştır kitap içerisinde ve meslekler savaşlar ve konular hakkında yaptığı yorumlar açık ve bir o kadar güzeldi diyebilirim kitap her çeşit meslek ve konuyla ilgili sözleri barındırmayı hedeflemiş ve başarılı olmuştu diyebiliriz benim en çok fark ettiğim şeylerden ve beni en çok yaralayan şeylerden biri "Milletim beni nereye gömerse gömsün yeter ki beni unutmasın!" İbaresiydi bu kadar şeye katlanmış ve yorulmuş bir insan nasıl unutulabilirdi ki ve benim yine ama yine en çok dikkatimi çeken şeylerden biri ise Ulu önder Mustafa Kemal Atatürk'ün son sözünün "Saat kaç" olmasıydı. Diyeceğim şu ki ne olursa olsun bu kitaba biraz şans vererek okumalısınız çünkü geçmişte bir milleti var etmek için elinden gelen her şeyi yapan birinin bir çok konuya değindiği sözleri okumak hiç de zor değil ve bu dediklerimi düşünür ve beğenirseniz okumanızı tavsiye ederim 10/10 bir kitaptı.(Kötü olması imkansız) Hoşçakalın!