Kitabin ismi insanda merak uyandırıyor bende bu sebeple okumaya başladım. Başları zorlarsak bu kitap okunur moddaydi ama ortalara gelince kitap iyice kendini dağıttı faydasız kelime birikintisine dönüştü. Kitabı bitirdim mi evet bazı yerleri atlayarak okudum, yarım kalsın istemedim .
Ama sizlere kesinlikle tavsiye etmiyorum kitabın ismine aldanmayın vaktinize yazık olur .