·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2025 22:33 Henüz kitabı tamamlamadım okumaya devam ediyorum.. Evde yalnız kaldım ve avarelik yapmak istemiştim.. Bu kitabı okuma nedenim hemen hemen buydu.. Ama ne mümkün, yine avarelik yapamadım.. Ama maalesef demeyeceğim.. Yazarı tebrik ediyorum.. Her bölüm ayrı güzel.. Muhteşem değerlendirmeler.. Kesinlikle tavsiye ederim..