·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2025 19:25 Yarım bırakıyorum maalesef. Son 90 sayfam kalmıştı ama o kadar baydı ki ilerlemek içimden gelmedi. İlk beş bölüm çok güzeldi aslında. Sonra yazar dengeyi bozdu ve kitap kendinden soğuttu. Yazarımız evreni pek iyi işleyememiş açıkçası, kurgu çok güzel ve sağlam ama yerine oturmayan ve olmayan bir şeyler var. Uzun zamandır yarım bıraktığım bir kitap olmamıştı. Üzdü...