Bende yoğun bir tarih kitabı bağımlılığı var ve açıklanamaz derecede harika bir kitapla karşılaştım. İçinde gündelik hayatımızda bir tarihinin bile olduğunu düşünmediğimiz konuların çok ilgi çekici ve şaşırtıcı içerikleri var. Yemek bıçağının ucunun neden sivri değil yuvarlak olduğunu, neden el öptüğümüzü, el öpmenin kökeninden, özel günlerin ve daha nice farklı konunun temelini anlatıyor yazar.
Çok öz çok anlaşılır bir dille yazılmıştı. Aynı gün içinde kitabı bitirdim. Başından kalkamadım. Bence tarih okumak isteyen ama dilimden korkan ya da sıkılırım düşüncesi olanların başlangıç kitabı bile olabilir. Beni derin bir rs den kurtardı. Harikaydı, harikaaaaa