Kitabı bitirebilmem sandığımdan da uzun sürdü. Kısa kısa hikayeler olmasına rağmen sürekli okumakta zorlandım. Bunun dışında içeriğin vermek istediği mesaja değinmek istemiyorum. Fakat birbirinden bağımsızmış gibi görünen olayları sonunda birbirine bağlamayı gerçekten iyi bir şekilde yapıyor. Her bölümün sonunda nereden nereye geldiğine şaşırıyorum. Garip bir şekilde farklı bilgiler öğrenmemi sağladığı için bu yanını sevdim.