6/10
·386 syf.··
2025 2. kitabı
Kitapta Nasuh başarıları üzerinden anlatım yaptığı için içi boş değil. Ama çok tekrara düşüyor. Fazla mala anlatır gibi anlatmış. Bence 200 sf.da aynı verimi daha yoğunca anlatabilirdi. Kitabı sadece kişisel gelişimle sınırlamamış aynı zamanda ülkenin sorunlarına da değinmeden edememiş. Bunla bir sıkıntım yok. Ama ben bunları anlatırken boş değilimi göstermek için üç bölümde bir aynı başarılarını kullanması bence kalabalıktan başka bir şey değil. Ülkemiz için değerli bir insan. Başarıları yadsınamaz.
Kendi Everest'inize TırmanınNasuh Mahruki · Alfa Yayıncılık · 2021433 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.