10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 21 Ocak 2025 16:13
Öncelikle kitabı çooooooooook beğendim(bitirmeme 30 sayfa kaldı) ve beni evimde gibi hissettiren kitaplardan birisi oldu.Zaten Damla'yı çok severek takip ediyorum ve emindim güzel olacağına. Konusu da baya ilgimi çekti ve anca okuma fırsatı bulabildim. Konusundan bahsedecek olursam:Eira adında bir kızımız var. Kış bayramı için annesi ve kardeşi ile büyükannesinin yanına geliyorlar. Burada Eira kardeşiyle ormanda gezmeye çıkıyor. Ve ormanda kayboluyor. Önce kardeşinin kaybolduğunu düşünüyor ama sonra farkediyorki kendisi kaybolmuş. Feylerin dünyasına geliyor ve orada tanıştığı kişilerle olan arkadaşlık bağını ve birbirlerine için yaptıkları fedakarlıkları anlatıyor kısaca. Açıkcası ben karakterler arasındaki arkadaşlığın çok iyi yazıldığını düşünüyorum. Kitabın yazım dili ve akıcılığı gerçekten çok güzeldi. İkinci kitabıda hemen alıp okumak istiyorum ve çokda meraklıyım. Kitabı herkese öneririm. Yol senden yana olsun insan kız. D. N. Archeron
Duygu ve Düşünce
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,686 okunma
··
141 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.