..Uçsuz bucaksız düzenliğin ortasında bir ağaç... Acaba, o ağaç orada nasıl boy atmış onu bu kimsesiz bir ovanın içerisinde hayata ne bağlamış diye düşünüyorum. Hem de öylesine dallı budaklı oluyor ki... Herhalde ta uzaklardan olsa bile gözükmek istiyor. Lakin o azamete rağmen yine de yalnızlık yakasını bırakmamış. Öylece düzlüğün ortasında kaderine boyun eğmiş bir şekilde boy atıyor. Ben şimdi O ıssız ağaç gibiyim, Seher! Boraltan