İyi Hisset, İyi Yaşa iyi hisset iyi yaşa..
Geldik moraliminde psikolojiminde çok iyi olmadığım zamanda arkadaşımla tarafından bana hediye edilen kitaba.. Ben kitabı genel hatlarıyla sevdim bir konuyu ya da düşünceyi direkt doğrusu yapmanız gereken bu kafasında olarak anlatmıyor bu kitap empoze etmiyor . Verdiği örnekler yer yer yazarın yaşamında dahi karşılaştığı zorluklardan bahsetmesi beni etkiledi. Şu an olduğumuz kişi gelecekteki belki de en iyi halimizin oluşmasındaki bir neden bir basamak .. Genel olarak sözleri alıntıları sevdim ancak bazen beni sıktığını itiraf etmeyelim . Yazarın kalemine sağlık