Serçeyi Öldürmek - 2
5/10
·696 syf.··
2025 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2025 19:15
Herkese Merhaba, Serinin 2. Kitabı da okuduk. valla ne bekledim ne okudum... Şimdi kitabın içinde ne anlatıldığını geçiyorum, çünkü 700 sayfalık kitapta toplasan bir şeyler olması 200 filan, beklediğim şeyler bile olmadı... neyse kitabı kurturan aslında okutan diyelim FETİH karakteridir. Çok güzel seviyor bana göre , tek bir olayına bile kızmadım kendisinin... Efsunu sevmek bence sabır gerekıyor... başkalarıyla özellikle zeliha için yaptıkları cok güzel gerçekten ve o pıslik insalıktan cıkmış anasına karşı koruması gerçekten kitapta okuduğum en iyi sahnelerdi ama sadece o kadar.... o kısımları baya beğendim ama gerisi resmen boştu... Efsun bana göre yanar döner bir kız ama fetihe karşı.... o kadar ağır laflar söyledi Fetihe öyle böyle değil ama çok ağır laflar , o laflara rağmen Fetih asla vazgecmedi.... artık fetih kitaba girip ben tokatlıycaktım yaa sen mal mısın ? bu kadarına bile nasıl kendinden hata bulup, devamlı kadından özür diliyorsun acaba... neyse yine bu Efsun ağzına geleni saydırdı ama direk adama katil filan dedi yani... Fetih işte orda geri çekildi... ve Efsun o lafların ağırlığı altında ezilde ezildi o kadar güzeldi onun o hallerini okumaka bir ohhhh çektimm.... hasbamın şöyle bir şeyi var ... ‘’ben böyleyim, duygularımı belli edemem, özür dilemem’’ diyor hatasıda olsa, fetih anlayacakmış ona bakarakk.. yaa bir yallahhh dedimm ... acayıp canımı sıktı gerçekten sonradan daralarında ki duyguları pek inanmadım bede bencil bir karakter çünkü Efsun , sevmedim... sonradan yazılmaya calışırmış aşta-tutkuda olmadı malesef sevmedim, tutkuları ise sonuna getırmediler ama öyle öpmeler filanda duygusuz geldi bana yazılmak ıcın yazılmış valla ilk kitaptaki efsunun gördüğü bir rüya vardı ordaki sahne gibi bekledim ben ama asla öyle değildi... Daha derin olmasını bekledğim aşkın öyle olmaması beğenmedim. Fetih karakteri güzel işlenmiş bir karakter, tabiki onunda hataları vardı, özellikle kardeşine yapılanları karşı bir şey yapmaması evet son en kötü olayları bilmıyordu ama annesinin tavrını babasının tavrını biliyordu.. nasıl olurda bırakıp gidersin o ceylanı kurtların içinde... Zeliha okurken çok üzüldüm valla neler yaşamış daha 18 yaşında... annesi tarafından nefret edilmiş, asla sebebi olmadığı ölümlerin katili diye damgalanmış bu kız, bebekliğinden beri sevgi görmemiş yanii... nasıl olur onu yanlız bırakır ve o anaya babaya karşı cıkamaz... çıktı evet ama sonra neysee yine güzel karakterdi sonradan yaptıkları yarısı kadar affetirdi. Kitap 700 sayfa ama bence sadece 350’si filan doluydu gerisi boş yazılmış geldi bana... vee sonunda olanlar oldu ama asla beğenmedim. İğrenç yaratık kaynanası yaptı yapacağını kızın en büyük tranvasını kıza tekrar yaşattı ... kız öyle böyle çökmedi, resmen ruh gibi oldu artık... fetihin gazabı baya büyük oldu ama okurken baya keyiflendim çok iyidi o sahneler ama efsun yine fetih kesti cezayı...tabikide fetih karısını bırakmadı , zaten efsun ile olmalarının sebebi fetihin cabaları idi yine öyle bitti kitap. 3. kitabı okumayı düşünmüyorum şuan, gidip wattpad baktım üstün körü ve beğenmedim. Çok bir şey olmuyor gibi zaten... aynı şeyler oluyor. Efsun elinden geldiğinde Fetihi itiyor , Fetihte garibim sevdasını korumaya çalışıyor sevdiği karısına karşı... Efsun bence direk bencil bir karakter fetihe karşı ama dışarıya öyle değil... devamında öyle olmaya devam eden bir kadın karakteri okumak hiç içimden gelmiyor... Benden tavsiye gelmez.
1000k
Serçeyi Öldürmek 2Dilan Durmaz · İndigo Kitap · 2024308 okunma
·
2.025 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Efsun bencil bir karakter fetih'e karşı ama" kısmı o kadar doğru ki. Fetih dışında herkese iyilik meleği resmen deli etmişti beni...
Tugce D.
Gönderi Sahibi
benide etti valla :/