Sorarlarsa, “ne iş yaptın bu dünyada?” diye, rahatça verebilirim yanıtını: “Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından.
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yalnız olmak ile yalnız kalmak arasında ciddi bir fark var. Kinyas ve Kayra'yı ilk okuduğumda daha iyi farkına varmıştım :)