5/10
·416 syf.··
2025 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Ocak 2025 13:34
Kitap güzeldi ama aşk konusunda biraz hafif kalmıştı diye düşünüyorum.Tabiiki her sayfada romantik şeyler olsun istemiyorum ama bize bu hissi genel olarak çok verememişti yazar.Bu kitabıda okumanızı öneririm ancak romantik komedi yazarı olarak Kübra Nur'u öneririm gerçekten kitapları çok güzel.Bu inceleme biraz kısa oldu kabul ediyorum ama çok söylenecek bişey yok yinede yazarın diğer kitaplarınada hak vericem. Son olarak yaş sınırı hakkında hiç sıkıntınız olmasın 12 yaş ve üstü rahatlıkla okuyabilir.
Balkabağı ve TarçınBetül Güçlü · Ren Kitap · 20221,540 okunma
··
88 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.