7/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
! SPOİLER ! İncelememe şöyle başlamak istiyorum ki "ON DÜN ÖNCEKİ KIZ" beni "OTUZ YEDİ" kadar etkileyemedi diyebilirim. Ama yine de mükemmel bir kitap olduğunu düşünüyorum. Sezin'in ikinci kitabı olmasına rağmen dili o kadar akıcı ki, aynı şey ilk kitabında da mevcuttu. Kitap beni inanılmaz bir şekilde içine çekti. Biraz daha biraz daha derken ne ara bitti gerçekten anlamadım. Ben de Leyla'yla birlikte o acıyı çektim, Müphem maceralarına ortak oldum, onunla beraber endişelendim. Kesinlikle çok akıcı ve güzel bir kitaptı diyebilirim. Kitabın sonu için de tahmin edilebilir diyemeyeceğim gerçekten. Atlas'ın motorlu çocuk olduğunu tahmin etmiştim ama ben bunu Leyla'nın öğreneceğini zannediyordum. Sonu gerçekten sürpriz oldu diyebilirim. Ve her birimiz hayatımızı değiştirmek için çaba verirken aslında bu kötü hadiseleri kendi başımıza getiriyor olmamız inanılmaz korkutucuydu diyebilirim. Son söylemek istediğim şu ki kitabı okurken kendimi Leyla'yla çok bağdaştırdım. Evet ben de olsam bunu yapardım dediğim çok yer oldu, bunun karakteri benimsemek açısından çok çok önemli olduğunu düşünüyorum. Kitaba girip Leyla'ya, annesine, babasına, Yağmur'a, Atlas'a, Barlas' a hepsine kocaman sarılmak istedim.
On Dün Önceki KızSezin Karameşe · İnkılâp Kitabevi · 20231,024 okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.