Okudukça ilerliyor, ilerledikçe çocukluğuma yaklaşıyordum. Her bir sayfada kendimden bulduklarımı eksik bıraktığım günlüğüme kaydettim. Bu kadar yalın ve aksine bu denli derin bir kitap... kaleminize sağlık
Dedemin BakkalıŞermin Yaşar · Taze Kitap · 201812,9bin okunma