7/10
·412 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2025 00:20
Yazar bu roman serisinde Ahmet Kabaklının eleştirisini haklı çıkarmış: "Sözü kısa kesmek, teknik meselelere, üslup özelliği gibi şartlara dikkat etmemek adeta çalakalem yazmak..." Sepetçioğlu bu seride gerçekten insanı boğacak derecede gereksiz lafı uzatmış, betimlemelerinse haddi hesabı yok. Tek kitapta anlatabileceği meseleyi üç kitaba yaymış. Anlatılan doğru düzgün bir olay ya da olay örgüsü de yok. Basit bir olayın gerçekleşmesi sayfalar boyunca anlatılır mı ? Cezbedemiyor, 1350 sayfa boyunca bize bilinenlerın dışında kurgusal birtakım kişiler üzerinden kurgusal olaylar sunmaya çalışıyor ama ne sürüklüyor ne ilgi çekiyor. Dünkü Türkiye serisinin 6 kitabını okudum ve sıkı bir hayranıyım serinin. Ama bu seri olmamış. Seriye TRT'nin siparişiyle başlanmış olması mı bu seriyi yapay hale getirmiş bilemiyorum. Edebi anlamda sanat, sanatçının öz benliğinden kendiliğinden çıkmayınca doğallığını kaybediyor bana kalırsa.
...ve Çanakkale GeldilerM. Necati Sepetçioğlu · İrfan Yayıncılık · 199085 okunma
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.