Kitaba başladığımda bu kadar eğleneceğimi düşünmemiştim Epey keyifli bir kitaptı. Tam bir sakar günışığı ve suratsız huysuz çiftinin romantik komedisiydi. İstanbul’dan Güney Kore’ye uzanan bir aşk ve sonunda bir ekşını ile bakalım devamında neler olacak göreceğiz CEO x çalışan ve anlaşmalı ilişki tropelarını severlere kesinlikle güzel bir alternatif olabilir Ayrıca kitabın kapağı baskısı vs çok kaliteli ve hoş olmuş
.
Konusundan biraz bahsedeyim. Kızımız Masal, Üni. de tanışıp nişanlandığı adam tarafından aldatılınca erkeklere karşı tamamen güvenini yitirip kendisini ailesine adamıştır. Babasının tedavi masrafları için ekstra paraya ihtiyacı vardır. Çalıştığı şirkette yaptığı bir sunum sonrası istemese de Güney Korede’ki bir şirkete üç ay boyunca çalışması için gönderilir. Fakat daha ilk dakka Kore’deki şirketin CEO’su Park Soo Yun tarafından ültimatomlar verilir. Her ne kadar onun gözüne batmamak için çabalasada daha çok başı belaya girip karşı karşıya gelirler. Sonunda bir sebeple rakip şirkete bilgi sızdırmakla suçlanınca onu kurtarmak Soo Yun’a düşer. Devamında yaşananlar sonucu Soo Yun, Masal’ı önce özel asistanı yapar fakat yetmez, sonra da sahte bir nişanlılık yapmaları gerektiğini düşünür ve Masal bir karambolle kabul eder. Nefretle başlayan ilişkilerinde, traji komik olayların vesilesiyle birbirlerine yaklaşırlar ama Masal’ın aklına bir şeyler takılmıştır. Soo Yun’ın kıskanç davranışları, sahipleniciliği, ilgisi bu kadar kısa sürede nasıl olur diye düşünürken bu durumun ne zaman başladığını öğrenmeyi kafasına koymuştur. İki ayrı ülke ve kültürden gelen, birbirlerine aşık bu tatlı çiftimiz sonunda neler yaşıyorlar? Çok daha fazlası ile birlikte okuyup öğreniyoruz