·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2025 02:21 Yine bir Nevzat başkomiser hikayesi. Artık aileden biri oldu. Ahmet Ümit in tüm kitaplarını okudum.
Bir İstanbul hatırası ya da sultanı öldürmek kadar etkili olmasa da okuması çok keyifli bir yazar.
Bu kitapta Nevzat başkomiser in ailesinin başına gelenleri öğrenmek güzel oldu. Ayrıca her kurumda olduğu gibi polis teşkilatının içinde de çürük elmalar olabileceğinin altını çiziyor kitap. Ben keyifle okudum. Sizlere de tavsiye ederim.