·312 syf.····Okunma: 24 Ocak 2025 03:53 İnanamadığım bir şekilde çok uzun zaman sonra bir fantastik serinin daha sonuna geldik. Ben Caraval okumadan direkt bu seriyi okudum o yüzden kupa prensiyle ilk burda tanıştım. Üç kitabı da okurken aşırı keyif aldım ve akıcı bir şekilde okudum. Genel olarak herkes apollonun çok yer kapladığından bahsetmiş ama nedense bana o kadar aşırıymış gibi gelmedi evet Jacks daha fazla olmalıydı ve sonunda lanetin sırrı ve elmanın olayı açıklansa çok daha güzel olurdu. Ama ben aralarındaki aşkı ve ilk iki kitaptaki o çekimi okurken çok keyif aldım. Ve kitap boyunca hep bir merak mevcuttu ben de ayrıca evrenin işlenişi karakter gelişimleri ve akıcılığı da çok iyiydi bence kitabın. Kısaca iyi ki okumuşum bu seriyi darısı önce caravalın sonra da diğerlerinin başına.