Karmakarışık bir hikayeydi kim ne ne zaman nerede ne oldu allak bullak etti açıkçası. Sonu bomba gibiydi orası ayrı ama bilmiyorum sanki çok fazla şeydi nasıl diyeyim çorbamsı. Sevdiğim bir yazar kendisi ve gerçekten psikolojik gerilimin sayılı başarılı yazarlarından. Tamamen içine çekti kitap beni bütünüyle elimden bırakamadım.