Bu çizgi romanı beğendim ama daha uzun sürsün isterdim bazı yerleri çok gereksiz geldi ama yinede çok tatlı bir mangaydı. Genç bir kız üstüne kitapların devrilmesiyle ölüyor ve başka bir kişi olarak uyanıyor ve uyandığı yerde hiç kitap yok ve kendi kitabını kendisi yapmaya çalışıyor devam mangasını okumak isterim