Kitabı yarı yarıya sevdim... Akıcı olmasını ve kadın karakter Farrow'u sevdim. Erkek karakter Zach'i çok zorlama buldum. Darkımsı olmaya çalışan travmatik bir karakterdi. Travması yüzünden duygusuz, kimseye dokunamıyor ve dış etkenlere çoğu zaman duyarsız. Yani bunları da çok zorlama buldum. İkili arasındaki şeyi sevdim tek. Adam sadece kıza tahammül edebiliyor ve ona dokunmaya istekli. O yüzden peşinden koşup onu evinde işe alıyor. İşte kendisine dokunmayı öğretmesini istiyor. Sadece şu sözünü sevmedim “Sen beni iyileştireceksin, Farrow... Böylece ben de başkasının olabileceğim.” (?) Bir şey yapıp diğer bir şeyiyle mahvediyor herşeyi. Israrla kendini birisne nişanlıyor. Aslında kadın onla nişanlanmak için adamın ruh eşi gibi lense ediyor kendini. Adamla anlaşmalı nişanlanıyorlar. Farrow'da bu olaydan sonra ben metres olmam diyip geri çekiliyor. Keşkem biraz daha istikrarlı olsaydın djdjd İlk duygu sömürüsünde kendini adama fırlatmak nedir öff. İşte Zach'in çok b*ktan hareketleri de oldu. Onların içine girersem çıkamam. Hiç sevdiğim bir karakter olmadı. Ama kurgu açısından keşke bu kadar uzun olmasaydı ama yine de sarıyordu.Retelling okumayı seviyorum ben. Serinin devamındaki okuyacağımız karakteri hiiiç okumak istemiyorum ama bakalım. 3 erkek birbirinden beter yapacak bişey yok.
3/5