Puan vermedi·176 syf.··
2025 6. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2025 01:37
Kitabı elinizden bırakmazsanız bir saatte bitecek bir kitap. Normalde bu tarzlar beni çok sıkar ama bu kitabı okurken gram sıkılmadım sadece işlerimden dolayı yavaş bitirdim. Kitap; aşkı, kırgınlığı, hüznü, mutluluğu ve bir çok şeyi içinde barındırıyor. Yazar, kitabında o kadar güzel şeylere değinmiş ki bir yandan aşkı hissederken bir yandan kırgınlığı hissediyorsunuz. Kitapta kendinizi buluyorsunuz sonra diyorsunuz ki bu kitap beni mi anlatıyor? Yazarın kitap üzerindeki betimlemeleri fazla yok ve bu da kitaba sadelik katmış. Olduğu gibi anlatılmış ve tamamen duygulardan oluşan bir kitap. Okursanız pişman olur musunuz? Hayır, olmazsınız. Okudum, pişman olmadım. Sizde bu kitabı okuyarak kendinizi bulabilirsiniz. Şans vermek her zaman iyidir. Şans verin ve kendinizi bulun.
Ben Sadece SevdimM.E.Y. · İkinci Adam Yayınları · 202445 okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.