ilk kitabı iki sene önce okumuştum ve o zamandan beri anne in de benimle aynı zihinsel olgunluğa ulaşmış olması çok hoşuma gitti ben bu serinin atmısferini ve karakterlerini aşırı seviyorum bana kalırsa ilk kitaptan daha güzeldi ve yeni eklenen ikizlere bayıldım mutlaka okunması gereken bir seri ben şahsen sindire sindire araya en az bir yıl koyarak okumayı planlıyorum ki bitmesin