Puan vermedi·488 syf.····Okunma: 26 Ocak 2025 11:34 Asla kötü bir kitap değil, sadece zaman ve dikkat isteyen bir kitap. Okumak uzun zamanımı aldı, çünkü hızlı hızlı okuyup geçebileceğiniz şeylerden bahsetmiyor. Bir çok insan var hayatına dokunduğumuz ve izlediğimiz, gelişimine ve dönüşümüne şahit olduğumuz. Okumam biraz fazla uzun sürdü, ama Leyland kimsenin acelesini ve hızını istemiyor zaten. Kendi temposunda, hayatın akışı gibi bazen hızlı bazen yavaş ilerliyor. Mutlaka okunmalı diyemem ama okursanız bilin ki bu kitap çok fazla konuyu az ve öz insanlarla güzel bir çevrede anlatıyor.