Serinin 3.kitabı benim için hayal kırıklığı oldu. Çok sevdiğim bir seriydi ve bu karakterleri de merak ediyordum ama aralarında gram duygu geçmedi bana. Duygu da istemedim bir yerden sonra ama herşey çok zorlamaydı. Aşka dönüşen arkadaşlıklar da okumayı çok sevmem zaten. Sonu böyle oluyor hep benim için. Ya duygularını itiraf ettikleri sahnede çocuk ben sert seviyorum dedi yaaa. Ne alaka. Zaten duyguların geçmemiş hem bize hem kıza, sert sevmeni napalım şimdi. Yatakta vs sert olmayı emir vermeyi seviyormuş. Yok ben sana bunu yapamam emir veremem diyor... Asla zevkimden geçerim de demiyor yani dkdjsk Ya konu bu da değil sert olması bile zorlamaydı ne gerek var. Zar zor okudum kitabı bir yerden sonra akmadı da. Bu kitap niye böyle oldu yaa :((( Bir sonraki çift bunu telafi edecek umarım.
3/5