·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Kasım 2024 13:00 || kitap yorumu
selaam sizlere çok güzel bir kitapla geldiim, hem kapağıyla hem de konusuyla sıcacık bir hikayeydii okurken o kadar güldüm eğlendim ki böyle bir hikaye okumaya çok ihtiyacım varmışş, #readingslump ‘a girmek üzereydim ve kurtarıcım oldu bu kitap, canım balkabağı ve tarçın hadi gelin size konusundan bahsedeyimm
birce bir üniversite öğrencisi ve kaldığı yurt kapanınca üç arkadaşı ile eve çıkarlar, sorunlu bir ev sahibi ile uğraşırken taşındıkları evin alt katında da üç erkek öğrencinin kaldığını öğrenir. bu öğrencilerden birisi olan barış kaan erbey, aspenger sendromu olan birisidir. birce ve barış bir süre sonra aynı markette çalışmaya başlıyorlar ve aralarındaki ilişki de daha da güzel ve eğlenceli bir hal alıyor
birce ve barış karakterleri birbirlerine bu kadar zıtken öyle güzel bir iletişimleri oluyor ki çok sevdim, bircenin barışa karşı olan tavırları çok güzeldi, barış karakteri zaten başlı başına mükemmeldii
kitap sadece birce ve barış üzerinden ilerlemiyor, diğer ev arkadaşlarından da bahsediliyor ve sanki dizi izliyormuşum gibi bazen sırıtarak bazen kahkaha atarak okudum, kesinlikle sizler de okuyuun
#balkabağıvetarçın #balkabağıvetarçın #betülgüçlü