herkese selaam
mükemmel bir kitapla geldiim, resmen elimden bırakamadım uyku bile uyumadım acaba neler olacak millie’nin başına neler gelecek diye
• kitabımız bir psikolojik gerilim kitabı, üç bölümden oluşuyor ve resmen akıp gidiyor kitap.
• birçok klasik korku kitaplarındaki unsurları fazla içermese de beni gerçekten içine çekti ve okurken çok gerildiğim anlar bile oldu.
• kitap insanı o kadar etkisi altına alıyor ki #readingslump yaşayan varsa ışık hızı ile çıkarır insanı
• konuya dair bir şeyler söylemek istemiyorum sanki ne desem spoiler olacak gibi ama bahsedeyim biraz;
millie hapishaneden şartlı tahliye olmuş genç güzel bir kadın, işi olmadığı için ev sahibi evden çıkarmış arabada yaşıyor ve kendisine iş arıyor. hizmetçi olarak bir eve iş görüşmesine gidiyor ev sahipleri nina ve andrew…
iş görüşmesi sırasında çatı katını gezerken çok huzursuz hissediyor ama yine de bir evi olacağı için işi almak istiyor ve alıyor da ama o evde işler çok tuhaflaşmaya başlıyor, kaldığı odanın sadece dışarıdan kilitlenmesi mi desem yoksa penceresinin çok küçük ve açılmaması mı ya da kapının arkasında bulunan tırnak izleri mi???
öyle güzel ters köşe var ki aklım hayalim almadı