Olesya Sonu beklemediğim kadar kötü bitti, kitabın gidişatı betimlemelerden uzak çok kolay okunabilir, ben bir günde bitirdim Lakin olay örgüsü bana bir şey katmadı okumasam da olurdu gibi bir kitap. İçinde Türklerin hikayesi de olduğu için merak edip okudum