·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2025 23:43 İzler Kalır ~ Kitap yorumu
Selam size İzler Kalır kitabının yorumuyla geldim
Birkaç gün önce İzler kalır kitabına başlamıştım ve bayıldım o kadar güzeldi kiii okumayanlar çok şey kaçırıyor diyebilirim inanılmaz akıcıydı sıkılmadan okudum yazarın kalemi mükemmeldi kitapta asla smut sahne yok okumak isteyenler rahatlıkla okuyabilirler. Ve Sonerr beni o kadar üzdün ki yaşadıkların o kadar ağırdı kii ah canım Soner’im
Bestee sen o kadar güzel bir insansın ki Soner iyileşsin diye çabalaman elinden geleni yapman o kadar güzel di ki anlatamam ilişkileri de mükemmeldi.
Konusu:
Soner’in kâbus dolu hayatı, doğduğu ilk günden başlamıştır.
Hayata bir sıfır yenik başlayan herkes gibi çocukluğunu
yaşayamadan bir gence dönüşmüştür. Yıllardır süregelen zorluklar
ve çektiği acılar artık yaşamaya devam etmek için bir sebep
bulamamasına neden olur. İkinci kez hayatını sonlandırmaya kalkışmak
üzereyken, doğum gününe ve planladığı ölüm saatine on iki dakika
kala Beste’nin ona attığı mesajlar, bu planından birkaç günlüğüne
vazgeçmesine neden ölür. Kendini, ertesi gün ve daha sonraki
günler de ona yazacağını söyleyen Beste'nin ne yazacağını merak
ederken bulur. Beste’nin ona mesaj attığı her gün planını ertesi güne
ertelemeye devam eder. Soner, Birkaç mesajdan ibaret de olsa
farkında olmadan kendisine yaşamak için bir sebep bulmuştur.
Öte yandan Beste, sınıfın dışlanan çocuğuna attığı mesajların
onun gözünde hiçbir önemi olmadığını düşünmektedir. Bilmediği şey
ise Soner’in onu daha küçük bir çocukken
parkta gördüğü günden beri
aklından çıkarmadığıdır.