·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2025 16:46 Bir çok noktada kendimi gördüğüm çok güzel bir kitaptı. En çok kendimizi yargılayıp, yaralıyoruz. Ama bir özrü kendimize çok görüyoruz. Kişisel gelişimin roman haline getirilmesi... İleride bir daha bakmak isteyeceğim kitaplardan.