8/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2025 9. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 26 Ocak 2025 16:46
Bir çok noktada kendimi gördüğüm çok güzel bir kitaptı. En çok kendimizi yargılayıp, yaralıyoruz. Ama bir özrü kendimize çok görüyoruz. Kişisel gelişimin roman haline getirilmesi... İleride bir daha bakmak isteyeceğim kitaplardan.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Se-hee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.