·448 syf.····Okunma: 27 Ocak 2025 02:16 Bir Gönül Davası...
Başlarda çok güzel gidiyodu ağır abi ve cıvıl cıvıl kızımızı okuyorduk ama sonlara doğru çok yaralayıcı şeyler olmaya başladı. Gülfem'in ailesin korumak için uzaklaşması, Kadir'in peşinden gitmek isteyip kızının sayesinde gidememesi. Onun annesiz kaldığında babasız kalmasınada izin vermemesi. Herşeye rağmen sonu güzel bitti. Güzel bir kitaptı. Maçkalı Âgah'ı okumak güzeldi.