Kitabı az önce bitirdim. Ne desem ne yazsam eksik kalir gibi. 87 sayfacik bir oturusta bitirilecek , bu kadar kisa olmasina ragmen ne zaman bitecek bu kitap dediğiniz ayni zamanda. İki kardeşin yaşadığı zorluk, zorluk altında insanoğlunun düştüğü durum, kardeşlik, fedakarlık gibi duyguları okuyacaksınız. Edebiyatın muhteşemliğini her bir kelimenin her bir cümlenin oluşturduğu o muazzam hissi tadacaksınız. Kitabın sonunda ise gözünüzü kapatıp kuyu aslında ne demekti anne kimdi çocuklar neyi temsil ediyordu bunları düşüneceksiniz. Kisacik bir esere neler sığdırmış yazar. Edebiyata hayranım keyifli okumalar…