Puan vermedi·368 syf.··
2024 13. kitabı
Kemal Tahir fanı olarak kitabı vasat buldum.Üstat yaşasaydı kitabının bu şekilde yayınlanmasına izin vermezdi belkide.Okurken keşke otobiyografik bı şekilde yazmasaydı diye düşündüm.Murat karakteri inanılmaz dürüst ,mükemmel aşık,süper zeki bu kadar da olmaz.Diger karakterler fena değil ama ustanın çankırı çorum ağzını arıyor insan.Son olarak yamörenli Mustafa karakteri bir cümlelik de olsa bu kitap dada vardı.Ben alakayı kuramadım.
Karılar KoğuşuKemal Tahir · İthaki Yayınları · 20201,392 okunma
·
90 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.