Yiğit bu dünyada nam için yaşar - Rahmet Yolları Kesti
Puan vermedi·370 syf.··
2025 2. kitabı
Sanki çok uzun bir yolculuğa eşlik ettim, kitap bittiğindeki hissiyatım buydu. Eşkıyalığı kötüleyen ve aslında kitabın sonuyla eşkıyalığın sonunun da geldiğinin anlaşıldığı uzun bir yolculuktu. Kitap kendini rahat okutturuyor. Ne zaman ara versem ve sonra elime alsam hiç ara vermemiş gibi devam edebildim kitaba. Genelde diyaloglar ve ara anlatılarla ilerledi kitap. Kemal Tahir okumaya kesinlikle devam edeceğim. Yaşım sebebiyle etkilendiğim şu alıntıyı da ekleyeyim: Erkek kısmı otuzunda yokuşun başındadır. Bundan ilerisi, biz ömür yolunda iniş ineceğiz.
Rahmet Yolları KestiKemal Tahir · Ketebe Yayınevi · 20221,146 okunma
·
68 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.